Fredag den 30:e December

Hola Mundo!

Hur är läget?! Planer för Nyårsafton? Själv så kommer jag fira in det nya året med människor jag tycker väldigt mycket om. Det kommer bli en mysig nyår trots att jag jobbar :(

Under den senaste tiden så har jag bara tagit det lugnt. Varit med människor som har fått mig att le och mått mig må bra under den jobbiga tiden. Julen var som sagt bra och mysig. Igår kom jag hem från att ha firat med min andra familj från pappas sida. Det var också en massa myspys.

Nu ska jag iväg och käka med La fea och sedan blir det till att jobba. Wiiie vi jobbar tillsammans!
Hoppas ni får en trevlig kväll allesammans! Ska försöka skriva senare.

Besitos ♥


Kommentarer
Postat av: mamita

Prospero año con mucho felicidad querida

2011-12-31 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0