Måndag den 12:e December (mobilblogg)

Hallå hallå!

Hur många av er blev inte glad när Barca vann i helgen. El clásico. Jag blev super duper glad. Skojigt. Älskar det där laget. Dem är inte redo att lämna ifrån sig titeln än ;)

Vet ni?! I helgen så såg jag även Twilight filmen också. Breaking Dawn del 1. Måste man ju vänta på del 2. Vad är det för skit. Fan! Hmm.. Trist. Men filmen var jättebra och spännande. Lite små äcklig bara. Gillar inte brutna ben och sådant som hörs så tydligt i filmer. Jag ryser. Allt för smala människor är också äckligt.

Romenito har åkt hem. Saknar honom massvis. Han är min lilla sötnos. Bror var och hämtade honom i helgen. Men han får snart komma tillbaka. :)

Jaha, nej jag måste sova. Ska upp tidigt imorgon. Bläää. Men hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka!

Besitos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0