Onsdag den 21:a December

HOLA!!! :D

Feliz navidad, feliz navidad, feliz navidad prospero año y felicidad..
Feliz navidad, feliz navidad, feliz navidad prospero año y felicidad..

I wanna wish you a merry christmas
I wanna wish you a merry christmas
I wanna wish you a merry christmas

From the buttom of my heart!!
:P

Jag är definitivt fast i den där låten. Hur som haver så går veckorna så himla fort. Det har ju hänt en hel del den här månaden. Har varit fullt upp för min del. Så det ska bli lite skönt att få understökat all jul och nyår. I måndags var det ju middag med jobbet på Golden Hits och jag måste verkligen säga att Schlager är verkligen inte riktigt min grej. Det kan bli för mycket för min del. Men okej, hade en trevlig kväll och det är faktiskt det som räknas. Hade jobbat tidigt på morgonen så jag var inte så peppad på att följa med när jag hade kommit hem för att vila lite innan. Ville bara ligga i sängen och sova. Slutade med att jag kom hem vid 01.00.

Igår låg jag därför i sängen heeeela dagen. Orkade bara inte göra något. Men på kvällen var jag sugen på promenad och därför frågade jag snällt lillasyster om hon ville hänga på. Så vi tog med oss lille rackaren Ziggy som fick hänga på. Det blev en mysig promenad.



Näää, nu ska jag gör mig i ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0