Söndag den 11:e December

Hej på er!

Jag har varit trött på att skriva hela tiden. Har därför tagit en liten blogg paus. Men nu fick jag plötsligt ett ryck att skriva.

Hur har det varit?! Jo det har varit fullt upp, Romeo har varit på besök hos mig i två veckor och det var super kul. Vi hade skoj. Han var med mig i stort sett överallt. Han fick följa med mig på jobbet och det tyckte han var skoj. Slapp han vara hemma och vara själv hela tiden.

Idag har jag varit och julhandlat lite inför julafton. I veckan har jag varit på utbildning och bara jobbat en massa.

Hur har det varit för er?!


Kommentarer
Postat av: mamita

Söt är han, lille Skutt. Det är mitt namn, Du får gärna kalla honom Vargen. Jag tycker han skuttar så gulligt :-)

2011-12-12 @ 11:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0