Söndag den 18:e December

Hallå! Hur står det till?!

Min vecka har varit galen och jag har haft mycket att göra. Mycket julklappar har handlats och så. Igår var jag hos min kompis Therese och hälsade på henne på jobbet. Hon jobbar på Make Up Store ibland. Var nyfiken om hon kunde hjälpa mig med en julklapp till mamma och det kunde hon. Whoop Whoop.!

Idag har jag lunchat med Ida och handlat julklappar. Saknat att hänga med min kompis. Sedan så träffade jag Malin och Noelia. Saknat dem så himla mycket. Vi har busat massvis. Gick förbi Gisela på O'Learys och käkade god mat. Kul att få träffa så många idag. Gjorde mig glad trots att det är tuffa tider just nu. Saknade är enorm nu.

Veckan som kommer är inte lika kaotisk, men ändå mycket att göra! Så jag hoppas att det börjar lugna ned sig lite.




Kommentarer
Postat av: mamita

ha ha, nu vet jag att min klapp kommer från Makeup Store i alla fall. Ingen bok eller kastrull då;.)

2011-12-21 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0