Tisdag den 20:e December

Åh herrejesus kristus! Det är ju snart jul. Fattar inte att tiden går så himla fort. Känns som precis början på decemeber. Snön kom ju lagom i tid till jul. Hoppas det kommer lite mer till nyår. Sedan kan det börja smälta igen. Men jag tycker det är ganska "varmt" för att vara så lång in på december ändå.

Kollade just på hur mycket amerikaner dekorerar när dem ska fira jul. Alltså hela stan i New York är ju fullt med en massvis av lampor överallt. Jag fattar inte hur man orkar göra en hel stad till typ ett sagoland. Jag älskar det och jag hoppas i min framtid att jag får chansen att åka dit och fira jul. :D







Ser ni? Om det vore så här i Sverige så hade man kanske fått lite mer julkänsla än vad man har nu. Jag hoppas det ändrar sig.! Jag ser fram emot julafton. Inte att få presenter utan att få ge. Det är så himla skoj. Vet att vi hade en viss gräns, men hallå det är ju ändå jul. Jag kan inte hålla mig från det.

Den låten ger mig lite jul känsla.! Ungen är ju faaan grym!

 



Go Bieber!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0