Tisdag den 27:e December (mobilblogg)

God fortsättning allesammans!!

Julen är över och det är snart dags för att fira nyår! Hoppas ni alla har haft en trevlig jul och firat tillsammans med era nära och kära. Jag firade med dem en massvis av fina människor. Riktigt nöjd :)

Jag fick fina julklappar och det bästa är att jag inte krävde så mycket heller. Nå. Vad händer nu annars då?! Själv så åker jag till lillebror och dem imorgon. Ska ha en liten mini jul tillsammans med dem också. Jag hoppas dem kommer att gilla sina presenter!

Nu för tiden är det jobb jobb och jobb. Har märkt att MTM på What's App tar upp en massa av min tid. Men jag älskar att kunna prata öppet med mina två knasbollar TB och Maraya så mycket. Be om råd. Om jag får tråkigt, svårt att sova så skriver jag bara till dem. Alltid lika roligt att prata till kl.02.30 .. Haha. ;)

Nu ska jag hjälpa Carro med hennes lampor som hon fick i julklapp.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0