Bara suckar.!

Jag sitter här som en tönt och suckar för mig själv. Har tråkigt och jag ser inte fram emot veckan som kommer heller. Kvällen var lugn. Tvättade som en toker i fredags så jag vek kläderna idag när jag kom hem. Var ett berg av kläder. Klagar ofta att man inte har kläder (inbillning), men när man väl tvättar så har man helt plötsligt MASSA kläder.

Nå, nu har jag bestämt med storebror att besöka honom i veckan. Så på tisdags ska jag dit, torsdag ska jag på ett läkarbesök och imorgon ska jag på ett "möte" på kvällen. Helgen vet jag inte, tror vi ska fira storebror som fyller år. Vet inte riktigt om vi åker till honom eller han kommer hit. I vilket fall som helst vet jag exakta presenten till honom.

Ååh, tänker på Gisela vad hon har gjort ikväll. Måste ha fått varit med om det bästa i hennes liv. Att sitta i publiken på Camp Nous Arena och kolla på det bästa laget någonsin få spela. Hon såg MESSI!!! Jag vill också :-( Ska terra och fråga ut henne i veckan om vi träffas något. Sjukt. Min bästa upplevelse var när jag fick se Ronaldinho spela med Brasilien, deras träningsmatch mot Ecuador. Jaaaa, Tack Jennifer - Vet att det var din förtjänst! Att få åka till Barca och se dem spela är det enda som kommer att slå det :-p

Nej, sitter här och grubblar om jag ska sova nu kanske. Imorgon väntar jag ett samtal mellan 9.00-10.00. Kan vara bra att vara vaken då också.!

Buenas Noches!!



Kollade igenom lite bilder från när jag var i dalarna i december 2010. Saknar Romeo :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0