Fredag 25:e februari

Hejsan!

Snabbt inlägg, ska iväg och möta Caroline. Vi ska gå och hälsa på Gisela som jobbar. Min dag har varit si så där. Inget jag såg fram emot, men det gick väl bra antar jag. Nå,nu har jag lite bråttom. Ska möta C om en kort stund nu.

Juste innan jag drar vidare så måste jag tacka Marie!! Oroa dig inte gumman, jag mår bra. Tack för den lilla pratstunden och för ett oerhört bra stöd. Gäller er alla. Dem senaste månaderna har jag varit lite katastrof, men nu är dem tiderna slut. På måndag sätts hela processen igång. Håll tummarna nu för mig i 5 veckor. Om allt går bra så ser jag mycket fram emot resten. Sedan hoppas jag på nya äventyr efter det.


Kommentarer
Postat av: Maximiliantanja

NICE SITE WELL DONE

2011-05-05 @ 08:33:19
URL: http://maximiliantanja.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0