Lördag 12:e februari

God dagens!

Vaknade för ett tag sedan, har sovit underbart i natt. Fick den bästa sömnen på väldigt länge och jag hoppas det fortsätter vara så här skönt. Igår var jag och Ida och tränade. Det är nog den största orsaken till att jag somnade så snabbt som jag gjorde. Men efteråt så åkte jag till pappa, så nu är jag här och ska snart åka hem.



Pappa gjorde mumsig frukost som alltid pannkakor, så nyligen har jag ätit pannkakor med blåbärssylt och lönnsirap. Gryyymt gott. Fick unna mig lite gott eftersom jag har ätit nytt hela veckan förutom i måndags och i onsdags då Marie bjöd på hennes goda bakverk.



Nej, jag ska slänga på mig lite kläder och sedan börja röra mig hemåt. Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig lördags kväll. Det ska jag ha iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0