Lördag 19:e februari

Tjena tjena mitt bena!

Sitter hemma hos Ida, väntar in Marie som snart kommer. Ikväll blir det myskväll med kompisarna. Malin kommer sedan när hon har slutat så det här blir skoj.

Åkte ju till pappa igår kväll. Det gick bra tills ett par ungdomar hoppade på och skulle gapa, rapa, spott. Så typiskt att jag måste få dem på min buss resa också. Hade det så bra tills dem kom. Avskyr över kaxiga skit ungar. Men okej för övrigt gick resan bra.

Fick god mat när jag väl kom fram, var då vråååål hungrig. Sedan satt jag och prata ganska länge med lillebror och därefter satt jag och prata med pappa. Så jag la mig runt 01.00. Pappa tyckte jag skulle sova för att jag ville bli väckt lite tidigare så jag hann umgås med dem innan jag skulle åka.

Idag så har jag och fröken Ida tränat. Fast vi var för lata för att ta i, eller jag var det. Ida börjar ju bli sjuk så hon fick ta det lugnt och promenerade lite och så bara. Själv gjorde jag väl lite mer än så.





Nej, nu kommer snart Marie också. Ska springa ned och möta henne vid bussen. Sedan sätter vi igång med maten. Ikväll blir det Melodifestivalen och mys. Jag hoppas ni får en jättetrevlig och mysig kväll!

Byebye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0