Måndag 14:e februari

God dagens!

Strålande sol och blå himmel, toppen! Hoppas allt är bra med er?! Med mig är det väl bra. Jag kikade ju lite på små klipp och uppträdande från nattens Grammy Gala och jag lät tv vara på så jag kunde kika om jag vaknade till någon gång vilket jag faktiskt råkade göra. Missade faktiskt inte Rihannas uppträdande som var gryyyymt. Den där tjejen är en riktigt kämpe och bara stå där på scen och äga är ju så galet som det kan bli. Beundrar henne jättemycket och hennes musik är ju så himla bra.

Så jävla mäktigt det skulle ha varit att få befinna sig på Grammy galan 2011 under detta uppträdande med Rihanna och Drake. Man ser kemin mellan dem, utan tvekan.! Missade ni?! Ja, kika med egna ögon och dra egna beslut då..



Helgen var förresten toppen. Fick umgås med alla möjliga. Började ju med att träna med min vän Ida i fredags kväll. Sedan bodde jag hos pappa till på lördag. Eftersom jag sedan fick chans att hänga med lilla syster C så gjorde jag det och vi bestämde oss för Scary Movie Night, vilket inte gick så bra. Hahaha, ska berätta senare. Men vi hade skoj i vilket fall som helst. Senare kom Gisela också.

Söndag morgon blev det stor frukost med hela familjen och sedan bestämde vi oss att åka till SKHLM där vi kikade runt lite grann. Sedan var jag duktigt och fixade en liten klipptid hos min goa snälla vän Malin. Så vi åkte till henne direkt från SKHLM. Det var skoj. När vi gick från buss till mamma M så trillande jag i snön. Jag satt på knä med en massa massa massa snö runt om mig och bara skrattade som en tok. Kunde inte resa på mig eftersom jag skratta så mycket.

Men undertiden lilla C blev klippt så passade jag och G lilla Noelia som har fått vattkoppor, så hon var en liten prickig korv. Hehe. Nå, vi gjorde även egna piroger. Super gott och lite roligt att göra också. Det var min fina helg. Eran då?!

Ska börja göra mig i ordning och komma igång och sedan har jag saker att göra. Denna vecka har jag inte så himla mycket planerat. Juste idag är det ju Valentines day! Jaha, mysigt. Hoppas ni får en mysig dag. Undrar hur det gick för min vän som åkte bort i helgen med sin karl. Nyfiken på hur allt gick. :-)


Kommentarer
Postat av: mamita

Happy Valentine!

2011-02-14 @ 16:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0