Måste sova

Jag har precis skypat med lillebror, kikat lite på kläder via internet som vi tänkte åka in till stan och kika på någon gång. Kanske till helgen eller något. Hur som helst, har tagit den sista promenaden och skall alldeles strax gå och lägga mig. Satt nyss och var lite smått irriterad över en sak. Det är en film jag såååå gärna vill se och jag har letat på internet och olika sidor där dem säljer dvd som Cdon.com. Den här filmen kom ut i mars -april förra året och jag vill också se den. Har frågat i butiker, men ingen har den :(

Filmen jag är ute efter heter Locked In. Om ni vet eller hittar den någon gång så hojta till. Ska själv fortsätta leta.



Men nu måste jag sova. Ska upp lite tidigare imorgon. Har grejer som jag måste göra. Ni får sova så gott allesammans.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0