O.C och syr

Just nu sitter jag och kikar på O.C på datan. Man har liksom fastnat nu när serien går om från början på tv. Fast jag måste medge att jag älskar nog säsong 5 bara för att det är mycket roligare då. Karaktärerna blir mycket roligare då. Så jag kikar endast på säsong 5 just nu. Under tiden jag sitter här och tittar så syr jag även. Känner mig som en gammal tant som sitter och syr medan hon kollar på en töntig serie som man följer varje dag.






Jag har lagat tre par leggins som har gått sönder. Så jag köper jämt nya istället. Men nu har jag snart fixat dem allihopa så dem går att använda igen. Nå, min dag har varit väldigt enkel. Var ute på ett ärende och det gick bra förutom att det tog längre tid än väntat.

Tyvärr kom jag inte hem lika glad som jag var när jag gick. Saker och ting kan göra en riktigt irriterad och frustrerad ibland. Vissa människor kan uttrycka sig klumpigt kanske, men jag är inte samma person som jag var innan utan jag har nått den där gränsen då jag kommer att säga ifrån när det inte passar. Om det vore inte för mitt samvete idag så hade jag exploderat. Hur som helst. Efter att ha pratat med mina föräldrar så lugnande jag ned mig. Tack mor och far!

Nej, jag ska sy klart det lilla jag har kvar och sedan ska jag borsta tänderna och krypa i säng. Har för en stund sedan pratat med Ida. Planerar helgen, hon kom med en jättebra idé och jag gillar den. Hoppas det blir som vi tänkt annars blir det ju som vi tidigare planerat. Men imorgon ska jag träffa en vän jag undvikit ett tag. Dags att dra mig själv i kragen och fixa allt nu!

Sov gott med er.!



p.s Jag kikade in lillasyster C s blogg och hon gör en rolig grej som hon kommer göra i 25 dagar. Vill ni veta mer om henne så kika in hennes blogg http://carolinerojas.blogg.se/ d.s

Kommentarer
Postat av: mamita

De nada querida. Mamita

2011-02-19 @ 13:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0