..och iväg.

Ska om bara några minuter iväg. I helgen kanske det inte blir så mycket bloggandes eftersom jag kommer vara upptagen tant, elle jaa typ. Idag eller snart rättare sagt åker jag till far min och hänger. Imorgon ska jag iväg och träna med Ida, sedan kommer jag sova hos henne. För på kvällen imorgon så ska jag och några andra vara hos henne och kika Melodifestivalen. Ska bli mys.

Ja, på söndag är inget bestämt än fast jag kanske ska träffa min äldre bror. Kan inte säga än, men kanske. Min morgon har varit ganska full och jag är redan försenad till min pappa. Så jag ska iväg och åka massa buss buss buss buss och buss. Men det ska bli skönt. Hellre buss än pendeln just nu. Mycket förseningar hela tiden.

Nej nu måste jag iväg. Jag hoppas ni alla får en underbar och trevlig helg!

Juste måste bara säga: Ha en trevlig Resa till Barcelona G. Tusan du ska få se mitt älsklings och favorit lag Barcelona spela på söndag. Vad då inte avis?! Massa bilder, massa massa massa massa bilder.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0