Onsdag 23:e februari

Hej hopp!

Lillasyster C sitter och spelar på iPoden och själv fick jag chansen och sitta och blogga lite snabbt. Har haft en riktigt bra dag. Var på ett ärende och tog med mig Romeo också. Så nu har jag honom ett tag, mys pys. Han är ju så go. Vi har under eftermiddagen varit på en skön lång promenad tillsammans med C och Ziggy. Vi släppte hundarna på en äng och lät dem få springa fritt. Härligt att se faktiskt

Dem hoppade runt som galningar i snön, ganska kul att se faktiskt. Lilla Romeo fick alldeles för mycket snö på sig, så när han kom ut ur all djup snö så såg han ut som en snögubbe :-)



Ja, men promenaden var riktigt skön, uppfriskande och när det var så fint väder så kunde man ju inte vara på bättre humör. Nå, sedan var jag och C hungriga och kilade ned till affären och handlade lite grönsaker som vi sedan gjorde dem grymmaste och godaste baguetterna någonsin.

Nu sitter vi här och bara tar det lugnt, ska alldeles strax röra mig hemåt. Trött som satan eftersom jag vaknade klockan 06.00 imorse. Sjukt. Men okej, ska inte klaga eftersom jag annars sover allt för länge. Sover gott i natt istället. Men kolla min prins, han sover ju redan den söta busiga korven.





Jag hoppas ni alla har haft en otroligt bra dag! Juste, imorgon måste ni gratta min storebror som fyller år. Nåväl, trött som satan och måste ut i kylan för att ta mig hem. Ni får alla sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0