Onsdag 2:a februari

Yes, jag vet att när jag skriver 2:a februari så är det ibland efter tolvslaget. Men jag skriver just nu för dagen som varit.

Nå, jag har inte så mycket att säga om den här dagen. Absolut inget jag vill prata om heller. Vet nu att många av er vet vad som hände idag och jag hoppas att ni kan försöka respektera att jag väljer nu att inte prata om det förrän jag själv känner för det. Det är så pass mycket att ta in och just nu behöver jag bara tid att tänka. Så under tiden har jag valt att förtränga den här dagen. Det som jag gjorde idag har aldrig hänt, för mig så existerade inte något.

Det jag kan berätta är att jag leker fortfarande "läxhjälp" till Caroline. Försöker lära henne nya ord som hon kan använda och förstå. Lär henne allt från nostalgi, provocera, strategi mfl. Det är inte många unga som använder sådana uttryck (förutom lillebror då såklart). Men jag tycker om att lära ut henne så hon bildar upp sitt ordförråd. Det är ju min pappa som bygger upp mitt. Får lära mig en massa nya ord av honom hela tiden. Skoj faktiskt.

Jag måste bara nu. Såg när jag gick in på min bank via nätet att dem blivit utvalda till årets bank 2010. Det gäller att välja rätt. Kan stolt säga att jag tycker min bank är bäst.



Nä, nu ska väl jag sova. Tänkte ta mig upp lite tidigare imorgon. Har lite samtal att ringa. Jag hoppas er dag har varit bra. Vi har haft en riktigt solig dag och plus grader. Snön börjar även smälta nu. Tycker faktiskt inte den här vintern har varit så farlig. Måste faktiskt säga att förra var ännu värre. 24 minus grader varje dag då typ. Skönt att vi slapp det i år iallafall.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0