Oväntat

Jaha, då sitter man här igen! Mötet gick bra, men det var väl alla samtal efteråt som gjorde mig galen. Det har hänt för många grejer idag att jag kände något blött rinner ned längst kinden. Tog inte lång tid innan jag förstod att det var en tår som trillade längs kinden. Allt kom så himla oväntat och tyvärr så blev det för mycket. Sedan känner jag mig lite sviken också. Försöker just nu inte tänka på det. Lite svårt, men jag fick lite peptalk från moster. Det hjälpte faktiskt lite grann. Tack moster :-) DU är en sann ängel..!!

Romeo och jag kom nyss in från en mysig promenad. Ska kanske ut igen med lilla syster C. Såg att hon hade nämnt på sin blogg att vi ska ut med hundarna senare kanske. Det skulle vara perfekt för då kan jag släppa dem jobbiga tankarna som far runt i huvudet på mig just nu.



Han må vara en liten hund, men han gör mig glad och får mig även må bättre. Svårt att förstå för honom när man är ledsen, men han hoppar upp i sängen och vill bli kliad och bara myser :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0