Släcka lampan!

Ska alldeles strax släcka lampan. Jag ska först tacka J för att hon var så ärlig och gullig idag. Ibland kan det krävas lite seriösa samtal för att acceptera sina fel här i livet och det ber jag om ursäkt för. Älskar dig kompis! Men vi hade skoj att kika roliga bilder och snacka annat skit också. Käkade såklart klassikern - Subway.



Min dag var bra, men jag hann dock aldrig iväg på mitt ärende så jag får göra det imorgon istället. Sedan blir det dags att tvätta inför helgen. Ska nämligen träna på lördag igen. Kan vara bra att ha rena träningskläder tills dess. Hehe :-) Nej, nu är det väl dags att släcka lampan.! Jag hoppas ni alla får sova gott! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0