Söndag 6:e februari

Hejsan!

Det har varit en jättebusy helg. Jag har gjort en massa roliga saker. Kan börja med att jag och lillasyster Caroline ska bli rappare. Vi gjorde värsta coola rapp låten till Gisela. Det var så himla kul. I fredags så blev det en bara lugn och mysig kväll. Vi la pärlplattor och sedan tog det bara lugnt. I igår var vi på ett öppethus på en gymnasium skola i stan. Därefter drog vi in till stan, handlade lite mer pälor och pärlplattor till. Vi var även på bio. Ben Barnes är den enda heta just nu. Han är ju så sjuuukt snygg. Lovely. I Narnia - Oh my god ;)

Men under hela kvällen igår la vi pärlplattor så nu har vi gjort en maaaassa. Under tiden kollade vi på en skräck film och det var skoj, för den var ju sååå tråkig. Blev inte ens rädd. Vad är detta?! Är det bara asiatiska skräckfilmer som ger mig mardrömmar?!

Nå idag då?! Vad har jag gjort?.. Jo jag har faktiskt varit barnvakt åt mitt underbara gudbarn. Såååå söt. Var hemma hos min tredje familj R B och vi har haft så skoj. Vi har busar med Noelia en massa. Så underbart söt och rolig hon är. Behöver ingen humor utan hon är rolig och söt ändå. Men nu har jag lämnat henne till en av sina mostrar. NU ska jag och C gå och handla sedan har jag lovat att hjälpa henne med det sista på SO - läxan.

När jag kommer hem så kan jag lägga upp lite roliga bilder på våra konstverk vi har gjort.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0