Tisdag 8:e februari

God dagens!

I know, jag har varit lite dålig på att skriva. Men det har varit så himla mycket under de senaste dagarna att jag blev tvungen att dra mig undan lite. Hur som helst så känns det lite bättre och bättre kommer det att bli för idag ska jag åka ut och hämta prinsen i familjen. Romeo. Bebisen kommer hit idag, har saknat honom som bara den.

Helgen var skoj och jag lovade lägga upp bilder på dem fina pärlplattor vi gjorde. Glömde göra det igår bara så jag gör det nu. Blivit en ny hobby för mig tror jag.





Som ni märker har vi gjort ganska många, fler än det här har vi också gjort.  Mer kommer vi säkert att göra för detta är så himla kul. Synd bara att man inte var lika påhittig som barn utan att det blev enkla med färg efter färg efter färg. Detta är ju roligare. Ser ni mina snygga Converse - svarta och röda. Grymma huh?! :)

Nej, nu måste jag klä på mig. Ha det bra allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0