Torsdag 10:e februari

Hello everybody! :D

Hoppas allt är bra med er?! Dagen har varit bra faktiskt, fick många anledningar att skratta idag när jag hände med storebror och min pappa. Dem är så himla knasiga båda två.

Jag vaknade vid 10.45 någon gång av att min kära far ringde och ville hitta på något. Eftersom jag skulle lämna Romeo hos brorsan igen så bestämde vi oss för att åka ut till honom och hänga. Han var nämligen också ledig. Först åkte pappa och jag gjorde ett ärende sedan åkte vi raka vägen hem till brorsan. Så trist att lämna Romeo bara. Hade det så mysigt när han var här.

Nå, vi drog till Täby Centrum och kikade runt och sedan tog vi en fika. Innan vi drog så köpte vi med oss mat. Wiiie. Guess what?! Subway. Ikväll har jag tagit det lugnt, vi satt i låååång bilkö när vi var på väg hem från brorsan. Men när jag väl kom hem så satte jag mig i min sköna fåtölj och åt god mat.



Ikväll måste jag somna tidigt, för igår natt var det katastrof att försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0