Vit kofta

Hello, hello!

Sitter här i min sköna fåtölj och kikade nyss klart på Top Model 15. Har för en stund sedan fått i mig lite käk.

Idag på eftermiddagen så var jag på ett "möte" och det gick bra. Efteråt så kände jag bara för att gå och kolla in vad Gina Tricot hade för nytt. Se om det var något jag skulle hitta och det gjorde jag. En vit kofta på REA, eftersom jag hade mamma i telefon så köpte jag två. Så nu har vi en varsin likadan.





Älskar den nya koftan och priset på den var ju helt sjukt. Dem hade massa fina kläder som dem hade sänkt till bra pris. Love it. Väntar på pengarna nu sedan blir den en eller två plaggs shopping denna månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0