Är på väg hem strax!

Sitter just nu hemma hos min tredje familj. Har gjort läxorna med lillasyster C.. lite SO och Musik läxan. Hon har gått och lagt sig och jag väntar på att den andra Marre ska bli klart med CS någon gång så att vi kan börja röra oss snart. Ska traska hem. Imorgon ska jag hit igen och fortsätta med läxorna. Det är väldigt  kul faktiskt.

Just nu sitter jag och myser med familjens sötaste. Han ligger här brevid en och bara myser. Så fin och snäll hund. Han blir så glad varje gång att han typ kissar på sig :D Så kan det gå.!



Ser ni vilken sötnos. Saknar Romeo varje gång man myser och busar med Ziggy. Får snart lov och åka ut och hälsa på den lilla rackaren. Tills dess  får jag komma hit varje dag och hälsa på den här busen. Han kan se stor och läskig ut, men tro mig när jag säger det att han äääälskar människor. Blir alltid så glad när han träffar en.

Hur som helst. Mitt möte idag gick bra och jag har haft en lugn och skön dag. Fick träffa min underbara vän Malin och den söta ungen  Noelia (som jag inte kan sluta kalla för Nono). Gullegris. Varje gång jag är med henne så har vi alltid skoj. Ser SÅÅÅÅÅ fram emot att passa henne en dag. Så enkel att umgås med nu än när hon var liten.

Nå väl. Jag skrev det sista inlägget här hemma hos tredje familjen eftersom när jag kommer hem så ska jag nämligen sova. Jag hoppas ni har haft en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0