Dags att släcka..

Ja nu mina vänner..

Jag har tränat som ett djur med Ida och det var skönt. Känns i ryggen lite grann, men det ska det göra så man vet att man har tränat. Nu är jag hemma hos pappa igen. Eftersom pappa själv inte är hemma vid tillfället så bestämde vi andra eftersom det är fredag och ingen orkade laga mat så käkade vi thai och kebab. Hur gott som helst. Sedan har vi bara tagit det lugnt ikväll. Skulle kika på filmen Se7en för att kunna hjälpa lillasyster C med sin svenska läxa. Måste ju själv se filmen då för att kunna hjälpa till, men jag somnade i lillebrors säng när jag kikade på den. Så jag gav upp efter ett tag.

Nu sitter jag i min säng och tänkte släcka ned. I natt ska jag be till allt i världen och jag håller tummar och tår för att något bra ska hända imorgon. Inga tårar har ännu kommit, men om min önska för imorgon inte slår in så kommer jag nog bli ledsen. :(

Jag ska bara slänga upp lite bilder som jag tagit i veckan. Sedan måste jag sova för imorgon ska jag och lillebror iväg på ett öppethus som jag tidigare nämnt. Sedan har vi ett ärende som vi ska göra..

Så här har min vecka sett ut ungefär.


Tacos hemma hos min tredje familj. Var jättekul.. söta människor man kan ha här i livet..


Jag & Gisela hjälpte lilla C med läxorna. G skulle måla och färgen kom på Caroline istället.


Ja, i torsdags när jag var med Malin och Marie. Var på Din Sko och provade lite stövlar..


Marie och jag käkade på Jensen istället för att gå på bio, roligare. Fick prata lite då.


Idag, när jag och Ida var och tränade. Puh, kändes bra men man blev så trött bara..

Nå, det var min lilla vecka. Nu ska jag släcka. God natt med er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0