Fredag 21:a januari

God dagens på er!

Har suttit och kämpat med att skapa en ny header och jag tror att jag äntligen har klarat det..*puh*. Men det var skoj.. för det blev mitt och lillebrors lilla projekt så vi har bara haft skoj med det. Kikat på en massa knasiga bilder. Ja, om och när headern kommer upp så kommer ni kunna se bilder på mig och dem människor jag har omkring mig som jag älskar. Tyvärr blev det nu inga bilder på dem vuxna, men jag nämner er så mycket ändå. Älskar alla jag har omkring mig. Men Bilderna som är tagna är från roliga, minnesfulla och söta stunder.

Vet att vissa inte vill synas på bild så jag har försökt vara nog med att det inte ska synas allt förtydligt. Ni ser kanske er själva på bildern. Ska vara sex stycken fina vänner och en av lillasystrarna med en fin hund, sedan ska en annan sötnos vara med Romeo. Även mitt underbara gudbarn finns med, mina bröder såklart och några bilder på mina favorit skor. Jag hoppas ni gillar den. Har kämpat i 2 dagar med den nu för att klura ut det hela.

Nåja, jag och lillebror ska käka och sedan ska vi fortsätta spela Super Nintendo..wiiie :D Jag skriver lite senare igen. Måste berätta om min bästa och goaste favorit rätt som liten som jag faktiskt ska få IDAG!!!

Hörs senare!




Kommentarer
Postat av: MJ

Vad fin den blev :) Och fin bild på dig! <3

2011-01-21 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0