Fredag 28:e januari

Tjenare!

Hoppas ni har haft en bra arbetsdag för er som har jobbat och att ni andra bara har haft en bra dag. Själv så vaknade jag upp och låg kvar i sängen en stund. Det värsta var att jag blev väckt av att jobbargubbar som arbetar uppe på vinden började borra. Jag höll på att flyga i luften. Som om dem borrade rakt in i örat på en. Det var så himla störande. Tur nog så somnade jag om, men det var hemskt!

Nu under morgonen och eftermiddagen har jag tvättat kläder. Senare så ska jag och Ida iväg och träna. Därefter beger jag mig vidare till far min. Sover där i helgen. Men imorgon åker jag och lillebror på öppethus. Han ska kika in en gymnasieskola han är nyfiken på. Ska bli skoj. Senare på kvällen ska jag träffa Jennifer ett tag.

Igår träffade jag Malin och Marie. Länge sedan jag såg dem. Har bestämt att jag ska träffa dem båda, men sist var jag sjuk så igår slog jag ihop det hela och träffade båda samtidigt istället. När Malin skulle iväg och jobba tänkte jag och M kika om det fanns något bio vi kunde se, men det slutade med att den vi vill se visades inte förrän sent på kvällen så vi käkade en god middag på Jensen's Biffhus istället och snackade lite bara skit.

Maries karl är ju jättesöt mot henne. Dem ska åka till New York när det blir tillfälle. Skojsigt. Han hade planerat allt åt henne och det lät så mysigt. Dem båda två är så himla gulliga och söta tillsammans. Sällan man säger att - "Dem där två passar så himla bra tillsammans!".

Just nu sitter jag bara i sängen och väntar på att tvätten ska torka. Så jag är lite uttråkad. Hur som helst. Ska slänga ihop en liten packning och sedan ta en snabb dusch. Sedan kommer Ida och hämtar mig. Hoppas ni får en trevlig fredagkväll.!






Juste köpte en ny kalender så jag kan planera år 2011 nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0