Fredag 7:e januari

Ska inte skriva något långt inlägg. Har nämligen besök. Ida kom och våldgästade här nu ikväll. Vi sitter och kollar på Let's Dance. Hon var så snäll och köpte med sig mat till mig och sig själv. Skönt att få lite sällskap också. Har varit ensam nästan varenda dag. Men jag börjar må bättre, bara min röst som måste komma tillbaka.





Hon köpte även med sig den förbjudna maten.. Donken. Ja, annars har jag haft en lugn dag. Pratat med Gisela också som var söt och kollade hur jag mådde. Fina änglar man har. Jag har även väldigt fina föräldrar. Har mamma som har passat upp mig nu när jag legat i sängen hela dagarna och pappa då, herregud säger jag bara. Han var så go idag som var snäll och hämtade ut medicin som jag väntat på och handlade med en massa andra grejer också.



Han köpte en stor Fanta, 2 marabou choklader, en korsords tidning, strepsil, en fin blomma med ett fint krya på dig kort till det. Så himla go far min.

Nå, nu ska jag vara lite social.! Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0