Last week♬

Förra veckans så la jag som sagt aldrig upp någon låt, men det betyder att jag då inte hade någon. Jag måste faktiskt lägga upp denna låt för den ger en ett så himla bra intryck och ett bra budskap. Alla vet att jag älskar förmedla budskap eller lära mig nya.

Detta är absolut ett som jag tycker vi ska tänka på. Vi måste lära våra barn redan nu skillnaden på rätt och fel, det är det enda sättet att ändra vår framtid. Dem går i skolan för att lära sig, varför anstränger vi oss då inte mer att lära dem hur vi kan ta hand om världen istället för att förstöra den. Vi måste ge fler barn här i världen chansen att först få gå i skolan. Annars måste vi själv lära ut dem att bli bättre människor och hjälper oss att rädda framtiden och världen.

Vi är för lata för att lära ut, vi för lata för att se efter vår framtid. Vi måste själva bygga upp den för att veta när det är våra barns tur att ta efter så kan dem fortsätta och försöka göra världen bättre.!!!

John Legend har gjort om denna låt, men jag är väldigt glad att den fortsätter att spelas. Det är viktigt att vi lyssnar bara. Därför fortsätter jag att lyssna.

John Legend - Wake Up Everybody


Kommentarer
Postat av: Rikucava

Great site, keep up the great work

2011-06-08 @ 07:35:43
URL: http://rikucava.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0