Lördag 1: JANUARI, 2011

God morgon!

Sovit tre timmar och är jäääättetrött. Det var en mysig nyårsafton som började med lite god mat. Sedan skålade vi vid 12 slaget. Därefter var det bara att göra sig i ordning och röra sig in mot stan. Vi hade skoj och trevligt. Massa folk och bra musik bara. Gratis dricka och jobbiga karlar. Galna tjejer som dansar på bardisken. Hade faktiskt väldigt kul. Kom hem vid 06.00 och sedan var det bara käka och sova.

Nu ligger jag och halv sover eller okej det gör jag inte, men jag sitter och snackar med Giselas lillasyster. Gisela fick tre timmars sömn och sedan skulle hon Up And Away, hon måste jobba idag. Stackaren. Nå, es la vida. Nu ska jag och lillasyster äta lite frukost. Men jag hoppas ni fick en mysig nyårsafton för detta var nog den bästa och roliga på länge :-)

Bjöd på oss lite.. :-) Mina finaste systrar.. Family!


Kommentarer
Postat av: mamita

prospero año nuevo, mi angelita

2011-01-01 @ 13:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0