Lördag 15:e januari

Hejsan hoppsan!

Hoppas allt är bra med er?! Sitter just nu och kollar på en klassisk film för alla Latinoamerikaner - Blood In Blood out. Jag är hemma hos min andra familj tillsammans med lilla syster C. Har tagit en avkopplande dag idag. Det har varit väldigt skönt.

Igår så hängde jag med tjejerna. Var hemma hos J och tittade till hennes nya lägenhet. Hon har flyttat till Söder. Det är bara tilfälligt, men det var en schysst lägenhet trots allt. Väldigt fin! Senare åkte jag hem hit. Hängde med resten av syskonen här och den underbara hunden- Som bara blir större och större.

Nej, jag har faktiskt inte mycket att skriva ikväll, tänkte kika klart på filmen och sedan så ska vi nog sätta på en annan film. Jag hoppas ni får en trevlig lördag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0