Lördag 22:a januari

What's Up!!

Ligger helt död och jättetrött på sängen. Har varit med Ida och tränat. Det var faktiskt skönt. Sega var vi som två kärringar, men idag var vi på ett annat gym och det fanns inga människor. Det bästa med detta gym var att det var så himla stort. Större tjej gym än det lilla som man brukar träna. Har bestämt att träna på detta gym mer nu. Som sagt mycket bättre. Nu när jag kom hem så blev jag sugen på något och funderar starkt på att gå och handla lite innan det blir HELT mörkt. Hur är det med er annars då? Var har ni gjort denna lördag.

Bild bevis på att vi faktiskt har tränat.. :D





Nu ångrar jag mig, orkar inte gå och handla. Känner just nu att jag är alldeles för lat. Kan känna hur ögonen håller på att stängas till och från. Tänkte ta en liten power nap innan det är käk. Ska äta god spagetti och köttfärsås. Sedan har pappa mixtra och trixat med någon fin efterrätt. Han höll på som bara den när jag kom hem.

Hur som helst. Skriver något senare!


Kommentarer
Postat av: mamita

Querida, bra med träning ibland, det är skönt efteråt. Nu ser jag Din nya profilbild Du har lagt in. Besos y abrasos Mamita

2011-01-23 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0