Lördag 29:e januari

Buenas dias!

Allt bra med er?! Själv så ringde väckarklockan vid 09.45 imorse. Dock somnade jag om igen. Men nu är jag uppe och har gjort mig i ordning, lite grann. Snart ska vi iväg in till stan jag och lillebror. Sedan har vi ett litet ärende vi måste göra innan vi åker hem. Ändrade planer för helgen. Kommer bara vara hemma hos pappa av en viss orsak. Sedan så hoppas vi på det roliga ska ske idag. Nu har jag bett hela natten och hållit både tummar och tår. Så vi får se om min familjs önska slår in :)

Känner mig lite hungrig faktiskt, ska se om jag kan få i mig något innan vi åker. Hur som haver. Sitter här och väntar ut den sista tiden. Jag hoppas ni får en trevlig lördag. Så hörs vi ikväll igen.!




Sovit gott har jag, men nu är jag tröööött.. Hoppas på att jag blir piggare sedan bara.!


Kommentarer
Postat av: mamita

Om man ber och hoppas kan det slå in, mi querida. Mi corazon es la tuya. Besos

2011-01-29 @ 13:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0