Måndag 24:e januari

Hej på er! (hahaha.. tänker på COMHEM reklamen.. Judit som Avatar)

Nå, har precis packat klart och ska in till lillebror och spela lite Nintendo innan jag åker. Har haft en underbar helg med min lillebror. Han är så go fast han kan vara lite uppkäftig, men det är bara säga åt honom på SKARPEN! Men under tiden jag nu har packat så har jag lyssnat på lite Disney låtar. Var det bara jag som brukade spola fram slutet på Lejon Kungen på VHS band bara för att höra Hakuna Matata låten med Jimmy Cliff feat.Lebo M?? Älskar ju även den svenska versionen, men den här är fan speciell. Lite rytm i den tycker jag. Kan svänga lite..




Kommer alltid att älska den här låten. Så himla bra! Nostalgi känsla.

Hur som helst, har packat klart och sedan ska jag höra av mig till mamma M på vägen hem. I'm on my way home. Sedan ska jag även försöka hjälpa lilla syster C med sin SO läxa. Är ju fortfarande hos pappa som sagt eftersom han ville eatt jag skulle stanna en dag till. Nåja, ska in till lillebror nu.

Hörs när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0