Måndag 31:a januari

God kväll!

Jag ska släcka ned. Har varit och hjälpt lillasyster C ikväll. Helgen var jättebra. Jag har varit hos min far hela helgen. Firat lillebrors mamma i lördags (GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN) och eftersom min önska gick i uppfyllelse så blev jag glad när jag och lillebror kom hem efter vår tripp till Öppethus på den där gymnasieskolan. Det var skoj.

Hade uppstoppade djur i en rum som man kunde kika på. Trodde nästan att vi var på Zoo eller något.





Igår gjorde jag något skoj. Var barnvakt åt mitt gudbarn. Det var skoj framtill att lilltjejen började på dåligt och fick feber. Men det är inget som gudmor inte klarar av. Lätt som en plätt. Hon grät i max 3-4 min. Sedan blev hon tyst och somnade. När jag gick så blev det inga glada miner. Sötnosen. Så himla lik sin mor också.

Nå, idag har jag varit på ett möte och tagit det lugnt. Nu på kvällen har jag som sagt och hjälpte C med läxorna. Imorgon är det en ny dag, nya saker att göra.

Ska sova! God natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0