Onsdag 26:e januari

God dagens!

Vaknade upp på fel sida idag vilket inte var så kul. Det damp ned en massa brev i brevlådan. När jag sedan gick igenom alla räkningar så insåg jag att jag får mer räkningar nu när jag är sjukskriven än tidigare. Men det är bara att gilla läget. Har funderat en del idag och inser att jag drar ned mig min familj och vänner mer än nödvändigt pga allt som pågår inom mig. Det ber jag om ursäkt för. Just nu är jag i en väldigt jobbig och känslig situation vilket gör att jag drar mig undan mer. Igår kom en tråkig nyhet och gjorde att min dag inte var den bästa. Så idag bearbetar jag det hela bara.



Nå, nu under förmiddagen och eftermiddagen har jag "arbetat" med en liten grej och sedan så har jag gått igenom min ekonomi och så. Idag har det varit en "Vuxen dag". Ska alldeles strax klä på mig och fortsätta vara "Läx/skol hjälp" till lillasyster C. Det är tufft i den åldern då man har sista året i högstadiet och måste tänka på framtiden. Vilken gymnasieskola du vill gå i? Vilken linje du vill gå? Många som inte vet. Försöker bara vara lite stöd och rådgivare nu till henne.

Nu ska jag snabbt klä på mig och sedan ska jag iväg med mitt "Pokerface". Jag hoppas ni får en trevlig eftermiddag och kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0