Onsdag 5:e januari

Ska krypa ned i sängen nu. Har gått och blivit lite sjuk, förkyld. Jag blev det i natt så mamma fick komma och hämta mig hos bror idag. Hade ingen ork att ta mig hem kommunalt ens. Var alldeles yr ut av mig. Hahaha när jag skulle gå från bilen till porten höll jag på att trilla omkull. Började plötsligt vingla. Såg säkert skoj ut. Mamma tittade lite konstigt på mig och tänkte säkert om jag vore berusad eller något. Men jag var som sagt yr redan innan så. Känner mig lite bättre nu.

Har fått i mig lite iskall god glass för halsen och mat. Perfekt. Jag ska sova snart som sagt och "..peppar.. peppar ta i trä.." så mår jag bättre imorgon. Synd bara att jag blev så här jobbigt förkyld - ont i både huvud och hals, mitt ena ögonlock värker som bara den, svårt att prata - hes, hostar, snorar, slemmar. Jaa, ni förstår. Förkyld helt enkelt. Hoppas hoppas hoppas jag mår bra imorgon igen! Eller i alla fall bättre. Något som också är väldigt synd är att jag kunde ha träffa Ida idag och Marie imorgon. Gisela ringde även och frågade om jag ville hänga, men jag har ingen ork och jag vill inte smitta mina söta små änglar. Får messa dem när jag blir frisk igen. Tack för era fina krya på er sms och samtal.!

Nej, nu kryper jag ned. Slänger in en hälsning imorgon igen.!

God natt på er mina vänner!



Måste visa en mysig bild på mig och lilla söta C när vi tvingar lilla Ziggy ha på sig coola glasögon. Omöjligt nästan att få honom att ha på sig dem, men det gick tillslut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0