Söndag 16:e januari

Tjena på er!

Hur har er dag varit då? Min har varit lugn och skön. Åt precis jäääättegod mat. Lax med klyft potatis, grönsaker och sås. Så himla godis gott. Kunde inte ha varit bättre. Är inte hemma utan hos min vän Gisela. Hon är dock och jobbar just nu, men jag hänger med dem andra två systrarna istället. Dem är så roliga. Har skojat hela morgonen med dem.

Jag ska alldeles strax röra mig hemmåt, jag har en del att göra tills imorgon. Sedan har jag andra små grejer som jag tänkte börja på. Har haft en toppen helg..massa skratt och glada miner. Skönt att kunna hjälpa andra människor att le när man själv är den som behöver mest hjälp. Men jag mår bra av att hjälpa andra konstigt nog, men jag har haft det skoj i helgen i alla fall.

Hur som haver. Ska börja packa i ordning mina grejer och röra mig hemmåt.!

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0