Söndag 9:e januari

Go'kväll!

Har varit ganska se och dålig på att blogga, men jag måste faktiskt nämna att jag har varit hängig nu närj ag har varit sjuk och därför inte orkat blogga. Twittra har jag gjort för det gör jag för det mesta genom min ipod eller snabbt via datan. Min helg har vart avslappnad. Legat i sängen hela dagarna. Vilat upp ordentligt.

Pratade med min goa vän Malin igår som ringde och berättade att hon hade åkt på halsfluss. Stackaren. Sedan fick jag vet att mitt gudbarn ska börja på dagis imorgon. Gud vad tiden går fort. Det ser jag fram emot faktiskt. Jaha, annars då?! Idag var jag ute en snabbis med lilla syster C och busade med deras hund. Så söt han är och busig. Det är nu folk börjar bli rädda för honom. Men han är snäll och go. Hur som helst.

Imorgon är en ny vecka.! Hoppas ni haft en trevlig helg.. Ska kika klart på filmen Eragon och sedan sova hade jag tänkt. Men vi hörs imorgon igen!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0