Tisdag 4:e januari

God dagens!

Är hos bror min just och bara tar det lugnt. Han är lediga idag och sedan börjar han jobba igen imorgon. Så då passade jag på att åka ut hit och hänga lite. Imorgon åker jag hem och då så tar jag även med mig lilla Romeo också. Han ska få bo med mig ett litet tag så slipper han vara ensam hemma så mycket då storebror börjar jobba igen. Så det blir nog bra.

Igår var vi och stora handla med far vår. Sedan när vi kom tillbaka till bror så åt vi TACOS. Madre mía det är ju bara sååå gott. Tog det lugnt. Imorse vaknade jag tidigt för att ringa ett samtal, men det blev inte riktigt som jag väntat. Så typsikt. Måste vänta till freeeedag.! Långt kvar ju :-(







Såklart har vi dem håriga djuren här med. Nåväl, om ett tag ska vi röra oss mot centrum och sedan hyr vi kanske en film. Men annars blir det yttligare en lugn kväll. Imorgon blir det till att lägga sig tidigt. HOPPAS JAG! Men vi hörs senare.. kanske :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0