Torsdag (natt) 21:a januari

Hallå!

Ska inte skriva något långt inlägg idag. Just nu är jag hemma hos mina kära far och tar det lugnt. Har varit en väldigt jobbig dag och jag känner att det underlättar ganska mycket när jag är här. Ikväll har jag och lillebror spelat gamla Super Nintendo.! Det var skoj. Vi bara spela och spela. Jag blev faktiskt på mycket bättre humör och det var så skoj. När jag är med lillebror så kan jag koppla bort alla onda tankar. Får vara fri för stunden. Jag får vara den bråkiga, roliga och retsamma storasystern bara. Vi har ju såklart spelat SuperMario! Så himla kul. Både pappa och mamma (lillebrors mamma) kom in hela tiden och tittade. Så det var skoj.

Juste, som jag tidigare nämnde så har jag hittat en massa roliga, fina foton. Hittade nämligen en bild på mig och storebror när vi var jättesmå. Mina föräldrar har alltid velat ha oss hand i hand, i knät, kramas eller något varje gång vi ska ta kort. Tur att dem tiderna är över :P



Visst var vi söta :D?? Kunde inte bli bättre. Skoja. Nej men det var ett sött foto tyckte jag.

Nej, nu stänger jag av datan. Imorgon ska jag upp i hyfsad tid. Pappa och jag ska göra ett sjukhus besök. Men innan jag stänger av måste jag tacka alla mina goa vänner för era jättefina sms och samtal idag. Ni påminner mig varenda dag varför jag kallar er mina änglar.! Älskar er massa..

God natt!


Kommentarer
Postat av: mamita

Jättesöta ungar som små, och lika fina idag :-) Mamita

2011-01-21 @ 09:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0