Fredag 1:a JULI

Sjutton bananer! Shit, det är redan JULI. Herregud vad tiden går fort. :)

Hur som helst, värmen är här och det är både härligt men extremt jobbigt. Inge roligt att jobba när det är så varmt, men man kunde ju njuta av det när man väl hade slutat jobba. Nå annars då?! Joo, det är väl sådär. Mycket just nu, men det gäller bara ha fötterna på jorden så blir det bra.

Ida har jag bara jobbat och efteråt så käkade jag lunch med en arbetskompis innan hon skulle börja jobba, har haft en riktigt rolig dag idag ändå. För efter jag hade käkat lunch så åkte jag hem. Efter en stund kom min söta goda roliga vän Jennifer. Vi hade skoj, åkte till Kungens Kurva och kikade grejer och efteråt så åkte vi till hennes mormor. Älskar hennes mormor, så otroligt snäll. Har inte sett henne sedan Jennifer tog studenten. Fick även träffa hennes underbara söta kusin. Han är stört skön, världens sötnos ju. Jag kunde inte sluta le pga att grabben är så full med energi och sprider glädje omkring sig hela tiden. Stört skön grabb alltså. Så himla lika sina kusiner och bröder. Jag gillar verkligen hela den släkten. Söta allihopa :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0