Fredag 29:e Juli

Men herregud, vi är redan snart inne på en ny månad. Snart har även jag semester. Helt sjukt. Bara längtar :D

Okej, dåligt uppdaterat?! Skoja inte. Jag borde skämmas. Men denna vecka har faktiskt varit väldigt speciell. Fast okej, det är i ju för sig ingen ursäkt. Denna vecka har jag bara jobbat. Fick reda på igår att en arbetskollega ska börja plugga nu snart igen så hennes sista arbetsdag blir på tisdag. Tusan, men det är tur för henne för hon älskar plugga det hon gör nu.

Måste även säga att det som hänt i Norge är fruktansvärt. Får be för de anhöriga som förlorat sina barn, syskon eller liknande. Jag hoppas bara på att det kommer bli bättre för dem.

Juste, i veckan har jag även varit på bio och umgåtts en hel del med min bästa vän också. Bion var ju bäst och vi har verkligen skoj allesammans. Vi såg Kung Fu Panda 2. Jag rekommenderar den verkligen till alla. Man kan se den i alla åldrar.



Shit, jag glömde säga när Colombias nationaldag var. Glömde gratta en av mina bästavänner Jennifer på födelsedagen här på bloggen. Igår var jag ute med Jennifer och Joakim på ett litet födelsedags firande för dem båda två. Joakim som har varit i Kina, hade köpt jättefina saker till oss. Han gav saker som är roliga att få. Lovar att lägga upp det senare.

Nej, jag jobbar hela helgen! Jag ska göra mitt bästa med att blogga. Vi hörs mina vänner!


Kommentarer
Postat av: mamita

Feliz cumpleaños de la nacion de Colombia que me ha dado tanto

2011-07-30 @ 12:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0