Lördag 2:a Juli

God morgon på er! Fick ett roligt meddelande av lillasyster C imorse. Hon berättade att hon drömt om Zombiesar. Det gör hon jämt. Varje gång hon ska berätta vad hon har drömt så säger hon alltid Zombies. Herregud, hon är som jag var när jag var liten. Rädd för allt. :P

Nåväl, idag blir det en rolig dag. För idag ska jag få träffa mina underbara söta goa änglar - Marie, Jennifer och Ida. Dem tre kan jag bara inte leva utan. Helt underbara människor. Var så länge sedan vi alla var samlade så det var fan på tiden. Idag så ska jag köpa en unik sak. Förhoppningsvis mitt bästa köp på länge.

Jaja, vet ni. Om jag ska hinna bli klar till halv två måste jag röra på min rumpa så jag inte sitter på den hela tiden fram tills jag måste stressa. Men vi hörs senare ikväll.!




Invigde picknick korgen i veckan.. and i loved it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0