Onsdag 6:e Juli

God dagens allesammans!

Allt bra?! Fick ett tråkig nyhet nyss av min kompis Laura. Hon berättade att en äldre kvinna hade ramlat ned på spåret. Ingen vet ju om det är en olycka eller om det var självmord, men det är lika trist i vilket fall som helst. Min kompis satt på själva tåget som körde på henne. Fy sjutton vad jobbigt. Fruktansvärt. :(

Okej, ska gå vidare till något lite med trevligare. Igår var jag och lillasyster C ute i Vallentuna och hämtade hundarna. Det var skoj, vi hade riktigt kul. Lilla KIARA (K - som i Kalle, I - som i Isabell, A - som i Amanda, R -som i Ralf, A - som i Amanda, igen) har vuxit mycket. Hon börjar bli riktigt stor. Mysig, men riktigt, riktigt busig. Även lilla Romeo var så söt och mysig. Han ville så gärna följa med mig hem igår.

Men det var skoj, vi hade trevligt allesammans. Storebror bjöd på den godaste Tacos hittills. Helt gudomligt god. Utsökt.! Jag blev så mätt. Han får en applåd för riktigt god mat och roligt sällskap.








Nu ska jag göra mig i ordning och ut i det fina vädret. Ska träffa mamma Malin och hennes familj. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0