Söndag 3:e Juli

God dagens gott folk!

Seg morgon. Har legat och ligger fortfarande i sängen. Pallar fortfarande inte gå upp. Men okej, det blir en ganska skön dag idag. Jag ska nämligen på bio med mina syskon och lillasyster C. Vi ska se Transformers 3 och jag är verkligen jätte taggad. Ser verkligen fram emot att se den..

Nå gårdagen, den var ju så himla UNDERBAR. Jag hade jättetrevligt tillsammans med tjejerna. Alltid lika skoj att kunna umgås med dem. Vi var även på IKEA och köpte grejer till Jennifers rum. En fet sabla byrå som vägde massvis med kilon. Riktigt TUNGT. Men hennes rum kommer att bli jätte fint. Okej, min vi grillade hemma hos henne igår och det var sååå gott. Sedan blev det glass med bär.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0