Usch för jobb!

Usch för jobb! Jag gillar verkligen inte att gå till jobbet just nu. Det är fint väder och jag vill bara hänga med vänner och ha det gott. Jag ska imorgon kanske träffa Ida efter jobbet. Vi får se. Vi snackade lite om mini golf. Hoppas det blir det. Hade faktiskt varit riktigt skoj om vi gjorde det. Jag berättade för henne att jag kommer bli ledsen när hon åker även om det bara är 12 dagar, men sedan åker hon ju även till skåne några dagar innan hon åker till Mallorca.

Hur som helst, helgen. Nå det blir bara jobb och jobba. Trist.! Men sedan är jag ledig på tisdag igen. Jobbar en hemsk hel dagen på söndag som jag försökte få ledigt på, men mina hemska chefer vill ju för tusan ALDRIG ge mig ledigt. Jag begär, men får aldrig. Så fort andra begär så får dem på direkten. Det är så det funkar här i världen. Alla är inte omtyckte.

Hur som helst, måste göra mig klar nu. Hoppa in i duschen. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0