Lördag 18:e juni

God kväll allesammans!

Jag hoppas att allt är bra med er. Sitter just nu på Roslagsbanan med lillasyster C på väg ut till storebror. Han har ju skaffat en ny hund. En liten amstaff. Låt mig få presentera vår underbara nya familjemedlem Kiara. Hon är 15 veckor gammal och super duper söt. Mysig, men lekfull. Kiara är vår nya lilla prinsessa.



Ja, som sagt sitter på tåget nu till bror min. Väntar på biljettgubben. Har jobbat hela dagen idag, riktigt skönt. Speciellt när jag fick jobba med fina tjejer som Laura och Danyelee. Vi drog och käkade lunch tillsammans eftersom vi alla tre jobbade hela dagen. Riktigt mysigt och avkopplande faktiskt. Brukar skämta om att vi är de coola Latinoamerikanska gangster gänget. 

Fick höra att min coola kompis Tessan kommer nästa veckan. That's awsome. Har messat henne nu och berättat hur glad jag blev. Lovade rädda mig från helvetet, söt :)

Nej, jag ska vara lite social mot Caroline som sitter och spelar på min iPod. Det tar en stund att åka nu. Jag kan skriva sedan och berätta om vad jag gjorde igår.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: mamita

Sötnöt och gosegumma!

2011-06-19 @ 12:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0