Lördag 25:e juni

Glad midsommar! Var i ju för sig igår, men sak samma. Nå, nu regnar det. Fast vi fick en mysig midsommar ändå. För vädret höll i sig. Jag jobbade igår och efter det åkte jag till lillebror och dem. Vi spelade Wii som vi köpt av min fina vän Ida och det var väldigt skoj faktiskt. Vi höll nog på ett bra tag med det. Så det var kul.

Nå, idag så velar jag om jag ska åka hem eller inte. Vilket jag nog tror. Ska börja jobba tidigt imorgon bitti och jag vill verkligen inte behöva gå upp föööör tidigt. Men visst, jag ska väl röra mig hemmåt tror jag. Juste idag fick det bli lite midsommar middag. Ingen midsommar utan sill, potatis och gräddfil med gräslök. Mums...! Dock skedde en lite olycka när jag skulle hacka gräslöken. Råkade komma åt mitt finger. Shit alltså. Det gjorde ont. Inget djupt sår utan det bara svider för det mesta. :(



Plåster hjälpte inte, den blödd för mycket. Nu låter jag det torka så jag sedan kan skölja av det och sätta plåster efter. Men just nu ligger jag och lyssnar på lite bra gammal musik.

Marc Cohn - Walking in Memphis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0