Lördag 4:e juni

God morgon på er! Eller nja, jag har väl varit vaken ett tag. Mamma kom hem imorse. Så nu är det inte lika tomt här hemma. Men jag måste faktiskt erkänna att det har varit skönt att få vara lite själv. Jag har ju lärt mig nu att laga lite mat. Nej, vad nördigt det lät. Jag har utvecklat mina matlagnings kunskaper. Lät lite bättre. Jag har haft skoj iallafall.

Idag ska jag och mamma åka iväg och kika lite på en klänning jag har tittat på. Sedan får vi se hur kvällen ser ut. Vi funderar starkt på att städa våran balkong också. Snygga upp den och bara göra den mysig. Nå, hur ser eran dag ut?!

Imorgon blir det bio med bröderna. Vi ska se den nya Pirates of the Carribean filmen. Det ska faktiskt bli skoj. Jag försökte se Baksmälla 2 med dem, men allt jag fick till svar var "NEJ, ingen j*vla alkis film där dem super sig fulla och inte minns något efter". Låter som om det vore jag som skulle ha dålig humor för att jag tyckte den första filmen var rolig.. Dumma bröder jag kan ha ibland.

Nå, dem är ganska uppkäftiga båda två. Helt otroligt ibland alltså. Nåväl, ha en trevlig dag!




Från i onsdag. Lillebror visar vad då?! Musklerna kanske. Vet inte, ser inget heller.. haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0